Versluisgroep | Klantcase | Moving-in
Zelf samenstellen

Het verhaal van...

Versluisgroep

Versluisgroep

Versluisgroep is een bouwmanagementbureau en marktleider op het gebied van bewonerscommunicatie en bewonersbegeleiding. Alles wat ze doen meten ze af aan de kernwaarden: mensgericht, slim, ambitieus en plezier. Door doelgerichte samenwerking, open communicatie en een doordachte aanpak voorkomen ze verspilling van geld, tijd, energie en menskracht. Ze leggen de lat hoog, aangezien ze ambitieus zijn. Ze gaan voor een maximaal resultaat en vinden plezier in het werk belangrijk. "Al 21 jaar lang ontzorgen wij onze opdrachtgevers en werken we samen naar een eindresultaat om trots op te zijn," zegt Linda van Tol, teamleider bewonersbegeleiding bij Versluis.

"Hele fijne samenwerking en we delen onze kernwaarde mensgericht, We breiden onze samenwerking graag uit"

Ze beschrijven zichzelf als volgt

Versluisgroep heeft 4 kernwaarden:

  • Mensgericht: "Het welzijn van mensen, dat is waar het om draait. Een respectvolle, plezierige samenwerking brengt voor ons en onze opdrachtgevers altijd een bijzondere meerwaarde."
  • Slim: "Wij focussen op de echte vragen en problemen, elimineren van ruis, kijken naar quick wins in het nu én we leggen er een toekomstgerichte visie naast. Zo voorkomen we verspilling van geld, tijd, energie en menskracht."
  • Ambitieus: "We streven altijd naar de hoogst haalbare kwaliteit, in samenwerking én resultaat. Wij bouwen graag aan duurzame relaties én aan een duurzame omgeving."
  • Plezier: "Wij spreken pas van succes als wij en onze opdrachtgevers gelukkig zijn in de samenwerking. Plezier in ons werk is de graadmeter dat het klopt."

WAAROM MOVING-IN?

"Bewoners staan vaak niet te springen om tijdelijk hun woning te moeten verlaten. Dat geeft extra weerstand in de medewerking," legt Linda uit. Door een mooie en nette logeerwoning aan te bieden valt er voor de meeste bewoners een deel van de weerstand weg. "Moving-In heeft een moderne en frisse inrichting van de logeerwoningen. Daarnaast was er sprake van duidelijke en prettige communicatie," zegt Linda.  

Wat was de doelstelling?

"Een vervangend huis bieden waar de mensen fijn en uitgerust kunnen verblijven met alle voorzieningen van thuis"

  • Logeerwoning
  • Logeerwoning
  • Logeerwoning
  • Logeerwoning
Jullie ervaring met Moving-In
Oplossingsgericht
Oplossingsgericht

"De logeerwoningen hebben een moderne en frisse inrichting. Moving-In belt zelf de bewoner als er hulp nodig is bij bijvoorbeeld het installeren van de tv."

Communicatie
Communicatie

"Duidelijke en prettige communicatie. Bij een gebrek in een woning is er altijd een snelle reactie om het op te lossen."

Team
Team

"De medewerkers zijn netjes en aardig. Daarnaast zijn ze goed bereikbaar en denken ze mee."

Het resultaat

"Het eindresultaat is dat de bewoners tevreden zijn. Daarnaast belt Moving-In direct de bewoners en bied hulp bij het installeren van bijvoorbeeld de tv," vertelt Linda. Gedurende de samenwerking was er volgens Linda veel en prettig contact  om alles in goede banen te leiden. We zouden Moving-In zeker aanbevelen, aangezien je je geen zorgen meer hoeft te maken over de logeerwoning.  

Zelf samenstellen