FAQ | Veelgestelde vragen | Moving-in
Contact
FAQ

Wij hebben de antwoorden!

Je bent op onze FAQ-pagina beland! Hier vind je de meest gestelde vragen over Moving-In.

Als je hier niet vindt wat je zoekt, no worries! Ons team staat klaar om je te helpen en staan je graag te woord. 

Stuur ons gemakkelijk een chat bericht en krijg direct antwoord!

 

 

Chat met ons

Meest gestelde vragen

Leveren jullie door heel Nederland?

Jazeker. Wij leveren door heel Nederland, zelfs op de Waddeneilanden. Ook leveren wij in delen van België en Duitsland.

Wat is stoffering en verzorgen jullie dit ook?

Onder stoffering valt sauswerk, schilderwerk, vinyl, laminaat, raambekleding en verlichting. Moving-In heeft inhouse stoffeerders die dit kunnen verzorgen voor een complete inrichting inclusief montage. Ook deze materialen hebben we in eigen beheer, waardoor we dit snel kunnen realiseren.

Hoe kan ik jullie facturen betalen?

Onze facturen ontvang je maandelijks op de eerste werkdag van de maand. Het bedrag op de factuur kun je per bankoverboeking aan ons betalen onder vermelding van factuurnummer.

Hoe snel kunnen jullie een woning inrichten?

Geen stoffering nodig? Dan kunnen we je woning morgen al inrichten! Inclusief stoffering dan kunnen we binnen 14 dagen inrichten.Zo flexibel als we zijn, proberen we de levering uiteraard altijd zo dicht mogelijk bij jouw gewenste leverdatum uit te voeren.

Hoe kan ik snel een offerte aanvragen?

Een offerte aanvragen kan heel snel, in 3 simpele stappen: 1) kies jouw stijl, 2) kies de gewenste artikelen en 3) kies de gewenste huurperiode. Hierna zal één van onze medewerkers binnen 24 uur contact met je opnemen. Heeft jouw aanvraag spoed, neem dan telefonisch contact met ons op.

Waarom staan er geen prijzen online?

Onze prijzen zijn afhankelijk van de items die je wil huren, de stijl en de huurperiode die je kiest. Op basis van jouw wensen kunnen wij een persoonlijke offerte samenstellen en krijg je altijd de beste prijs.

Ik heb een klacht!

Ben je ontevreden over onze dienstverlening of producten? Dan vinden we jammer. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Lees meer over de klachtenprocedure of neem direct contact met ons op!

Hieronder vind je alle antwoorden per onderwerp;

  • Algemene informatie
  • Diensten
  • Betalingen
  • Offerte aanvragen
  • Over Moving-In
  • Voorwaarden en contract

 

Algemene informatie

Oeps, ik zie een fout op de website!

Ook wij maken af en toe een foutje en het zou erg fijn zijn als je dit aan ons door wil geven. Dit kan via ons contactformulier.

Waar zijn jullie gevestigd?

Ons magazijn en kantoor zijn gevestigd in het mooie Twente, in Almelo. Meer contactgegevens vind je op onze contactpagina.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn per mail en telefonisch te bereiken, onze volledige contactgegevens vind je op onze contactpagina.

 

Waarom moet ik kiezen voor Moving-In?

Passie, hard werken en creativiteit zijn voor ons de basis ingrediënten om ons te onderscheiden in wat we doen: het creëren van een thuis. Moving-In is het snelst groeiende meubelverhuurbedrijf van Nederland. Een team van jonge en ondernemende professionals zorgt ervoor dat het product- de inrichting van een woning – verandert naar een dienst. Wij optimaliseren al onze processen in-house. Met een breed assortiment en alles in eigen voorraad, bieden wij de meeste keuze voor onze klanten. Het resultaat? Het ontzorgen van onze klanten voor de volle honderd procent.

Waarom meubels huren in plaats van kopen?

Meubels huren is een voordelige oplossing ten opzichte van nieuwe woninginrichting kopen. Het gemak van meubels huren, de lage tarieven en de complete ontzorging op het gebied van interieur, maken het erg aantrekkelijk om over te stappen naar meubelverhuur. Meer informatie vind je hier: Klik!

 

Diensten

Leveren jullie ook in het weekend en / ’s avonds?

Één van onze kernwaarden is flexibiliteit, dus ook hierin proberen wij mee te denken. Bij hoge uitzondering kunnen wij in het weekend leveren. Hiervoor wordt een weekendheffing gerekend

Leggen jullie ook vloeren?

Ja, wij kunnen vloeren en zelfs trapbekleding leggen.

Doen jullie ook sauswerk/schilderwerk?

Ja, wij ontzorgen van A tot Z. Dus ook het sauswerk en schilderwerk kunnen we voor jou verzorgen.

Leveren en monteren jullie ook verlichting/plafonnières?

Ja, wij leveren ook verlichting/plafonnières en zorgen ervoor dat deze netjes gemonteerd en werkend worden opgeleverd.

Leveren jullie ook gordijnen en/of rolgordijnen en wat is de levertijd hiervan?

Ja, wij leveren ook gordijnen en rolgordijnen. De gemiddelde levertijd van rolgordijnen is 5 werkdagen. Spoedopdrachten kunnen altijd in overleg met voorrang behandeld worden.

Wat voor diensten levert Moving-In naast meubileren?

Naast het meubileren en stylen van de woningen bieden we veel meer aan. Denk hierbij aan de stoffering, hieronder valt onder andere; sauswerk, schilderwerk, vinyl, laminaat, raambekleding, verlichting en televisie en internet.

 

Leveren jullie ook aan particulieren?

Ja, wij werken voor verschillen klantgroepen. Waaronder particulieren, expats, woningcorporaties, aannemers, verhuurmakelaars, gemeentes en vele anderen. Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Bekijk al onze mogelijkheden.

Betalingen

Hoeveel borg moet ik betalen?

Voor een huurcontract wordt standaard een borg gerekend. De hoogte van de borg is afhankelijk van de gehuurde items. De borg kun je terug vinden in de offerte.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

De borg wordt geretourneerd nadat alle geplaatste items zijn opgehaald en gecontroleerd en alle openstaande facturen zijn voldaan. Dit duurt maximaal 3 weken.

Waarom moet de eerste factuur en borg voor levering worden voldaan?

Om ervoor te zorgen dat wij alles op tijd kunnen leveren op de afgesproken plek, is het ons beleid dat de eerste factuur en borg betaald zijn voor de plaatsing.

Ik heb een betalingsherinnering of aanmaning gekregen, wat nu?

Heb je een betalingsherinnering of aanmaning ontvangen? Dan willen we je vragen de betreffende factuur met spoed te betalen. Mocht dit niet mogelijk zijn, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden tot een betalingsregeling te bespreken.

Mijn factuur klopt niet wat nu?

Klopt er iets niet op de factuur, neem dan contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen.

Offerte aanvragen

Er staan een fout in mijn bevestiging, wat nu?

Klopt de bevestiging niet, neem dan contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen.

Kan ik ook telefonisch een offerte aanvragen?

Ja dat is zeker mogelijk. Je kunt contact opnemen met ons via 0546- 454 105.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je geen bevestiging hebt ontvangen. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan bij het verwerken van de aanvraag. Je kunt de aanvraag nogmaals doen, of ons telefonisch of per mail bereiken.

Hoe snel ontvang ik de offerte?

Nadat je online de aanvraag hebt verstuurd, neemt één van onze medewerkers binnen 24 uur contact met je op.

Over Moving-In

Wie zijn jullie klanten?

Wij werken voor verschillende klantgroepen. Waaronder woningcorporaties, aannemers, particulieren, expats, verhuurmakelaar en studentenhuisvesting. Meer informatie vind je hier.

 

Uit welke meubelstijlen kan ik kiezen?

Wij bieden veel verschillende meubelstijlen. Deze zijn opgedeeld in onze comfort en premium lijnen. Bij het aanvragen van een offerte, kun je heel gemakkelijk de wensen aangeven en kiezen voor de stijl die bij jou past.

Waar kan ik voorbeelden zien van ingerichte woningen?

Voorbeelden van ingerichte woningen vind je op de ons werk pagina.

Hoe kan ik solliciteren bij Moving-In?

Wat leuk dat je wilt solliciteren bij ons! Solliciteren en alvast kennis maken met je toekomstige collega’s kan op onze Werkenbij site. Staat je favoriete functie er niet tussen, stuur ons gerust een berichtje. Wij zijn altijd op zoek naar talent.

Voorwaarden en contract

Wat doen jullie met mijn gegevens die ik online invul?

Alle gegevens die wij ontvangen worden volgens de huidige AVG wet verwerkt. 

Help, er is iets kapot gegaan!

Dat kan gebeuren. We willen we graag voor je oplossen. Neem contact op met één van onze medewerkers om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Mijn wooncontract gaat niet door, kan ik annuleren?

Een akkoord is altijd bindend, maar er is in overleg veel mogelijk. Neem contact op met één van onze medewerkers om de mogelijkheden te bespreken.

Is er een minimumafname vereist voor het huren van meubels?

Wij bieden meubelverhuur al aan vanaf enkele items. Meer weten over de mogelijkheden? Neem contact op met één van onze medewerkers. Ze helpen je graag om een passend interieur samen te stellen.

Mijn huurperiode is onbekend, wat nu?

Een gewenste leverdatum is afhankelijk van vele factoren en we begrijpen dat deze nog niet bekend kan zijn. Onze tarieven zijn afhankelijk van de huurperiode. Mocht de gewenste leverdatum nog niet bekend zijn, vul dan een fictieve begin- en einddatum in en geef in de opmerkingen aan dat de definitieve datum nog bepaald moet worden. Op basis van de fictieve huurperiode kunnen we een offerte opstellen.

Wat is de minimale huurperiode?

Wij bieden meubelverhuur aan voor alle huurperiodes, van 1 dag tot onbepaalde tijd.

Hebben jullie een diplomatenclausule?

Ja. Als diplomaat in Nederland, kun je gebruik maken van onze diplomatenclausule. Voor meer informatie kun je contact opnemen met één van onze medewerkers. 

Er zijn geen zoekresultaten. Gebruik meer algemene termen om meer resultaten te krijgen.

Toch nog een vraag?

Stel deze gemakkelijk via de chat of neem contact met ons op via de mail of telefoon.

Contact