Jazeker. Wij leveren door heel Nederland, zelfs op de Waddeneilanden. Ook leveren wij in delen van België en Duitsland.
Toch nog een vraag?
Stel deze gemakkelijk via de chat of neem contact met ons op via de mail of telefoon.
Je bent op onze FAQ-pagina beland! Hier vind je de meest gestelde vragen over Moving-In.
Als je hier niet vindt wat je zoekt, no worries! Ons team staat klaar om je te helpen en staan je graag te woord.
Stuur ons gemakkelijk een chat bericht en krijg direct antwoord!
Jazeker. Wij leveren door heel Nederland, zelfs op de Waddeneilanden. Ook leveren wij in delen van België en Duitsland.
Onder stoffering valt sauswerk, schilderwerk, vinyl, laminaat, raambekleding en verlichting. Moving-In heeft inhouse stoffeerders die dit kunnen verzorgen voor een complete inrichting inclusief montage. Ook deze materialen hebben we in eigen beheer, waardoor we dit snel kunnen realiseren.
Onze facturen ontvang je maandelijks op de eerste werkdag van de maand. Het bedrag op de factuur kun je per bankoverboeking aan ons betalen onder vermelding van factuurnummer.
Geen stoffering nodig? Dan kunnen we je woning morgen al inrichten! Inclusief stoffering dan kunnen we binnen 14 dagen inrichten.Zo flexibel als we zijn, proberen we de levering uiteraard altijd zo dicht mogelijk bij jouw gewenste leverdatum uit te voeren.
Een offerte aanvragen kan heel snel, in 3 simpele stappen: 1) kies jouw stijl, 2) kies de gewenste artikelen en 3) kies de gewenste huurperiode. Hierna zal één van onze medewerkers binnen 24 uur contact met je opnemen. Heeft jouw aanvraag spoed, neem dan telefonisch contact met ons op.
Onze prijzen zijn afhankelijk van de items die je wil huren, de stijl en de huurperiode die je kiest. Op basis van jouw wensen kunnen wij een persoonlijke offerte samenstellen en krijg je altijd de beste prijs.
Ben je ontevreden over onze dienstverlening of producten? Dan vinden we jammer. We zoeken graag samen naar een oplossing.
Lees meer over de klachtenprocedure of neem direct contact met ons op!
Hieronder vind je alle antwoorden per onderwerp;
Ook wij maken af en toe een foutje en het zou erg fijn zijn als je dit aan ons door wil geven. Dit kan via ons contactformulier.
Ons magazijn en kantoor zijn gevestigd in het mooie Twente, in Almelo. Meer contactgegevens vind je op onze contactpagina.
Wij zijn per mail en telefonisch te bereiken, onze volledige contactgegevens vind je op onze contactpagina.
Passie, hard werken en creativiteit zijn voor ons de basis ingrediënten om ons te onderscheiden in wat we doen: het creëren van een thuis. Moving-In is het snelst groeiende meubelverhuurbedrijf van Nederland. Een team van jonge en ondernemende professionals zorgt ervoor dat het product- de inrichting van een woning – verandert naar een dienst. Wij optimaliseren al onze processen in-house. Met een breed assortiment en alles in eigen voorraad, bieden wij de meeste keuze voor onze klanten. Het resultaat? Het ontzorgen van onze klanten voor de volle honderd procent.
Meubels huren is een voordelige oplossing ten opzichte van nieuwe woninginrichting kopen. Het gemak van meubels huren, de lage tarieven en de complete ontzorging op het gebied van interieur, maken het erg aantrekkelijk om over te stappen naar meubelverhuur. Meer informatie vind je hier: Klik!
Één van onze kernwaarden is flexibiliteit, dus ook hierin proberen wij mee te denken. Bij hoge uitzondering kunnen wij in het weekend leveren. Hiervoor wordt een weekendheffing gerekend
Ja, wij kunnen vloeren en zelfs trapbekleding leggen.
Ja, wij ontzorgen van A tot Z. Dus ook het sauswerk en schilderwerk kunnen we voor jou verzorgen.
Ja, wij leveren ook verlichting/plafonnières en zorgen ervoor dat deze netjes gemonteerd en werkend worden opgeleverd.
Ja, wij leveren ook gordijnen en rolgordijnen. De gemiddelde levertijd van rolgordijnen is 5 werkdagen. Spoedopdrachten kunnen altijd in overleg met voorrang behandeld worden.
Naast het meubileren en stylen van de woningen bieden we veel meer aan. Denk hierbij aan de stoffering, hieronder valt onder andere; sauswerk, schilderwerk, vinyl, laminaat, raambekleding, verlichting en televisie en internet.
Ja, wij werken voor verschillen klantgroepen. Waaronder particulieren, expats, woningcorporaties, aannemers, verhuurmakelaars, gemeentes en vele anderen. Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Bekijk al onze mogelijkheden.
Voor een huurcontract wordt standaard een borg gerekend. De hoogte van de borg is afhankelijk van de gehuurde items. De borg kun je terug vinden in de offerte.
De borg wordt geretourneerd nadat alle geplaatste items zijn opgehaald en gecontroleerd en alle openstaande facturen zijn voldaan. Dit duurt maximaal 3 weken.
Om ervoor te zorgen dat wij alles op tijd kunnen leveren op de afgesproken plek, is het ons beleid dat de eerste factuur en borg betaald zijn voor de plaatsing.
Heb je een betalingsherinnering of aanmaning ontvangen? Dan willen we je vragen de betreffende factuur met spoed te betalen. Mocht dit niet mogelijk zijn, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden tot een betalingsregeling te bespreken.
Klopt er iets niet op de factuur, neem dan contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen.
Klopt de bevestiging niet, neem dan contact met ons op zodat wij dit zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen.
Ja dat is zeker mogelijk. Je kunt contact opnemen met ons via 0546- 454 105.
Wat vervelend dat je geen bevestiging hebt ontvangen. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan bij het verwerken van de aanvraag. Je kunt de aanvraag nogmaals doen, of ons telefonisch of per mail bereiken.
Nadat je online de aanvraag hebt verstuurd, neemt één van onze medewerkers binnen 24 uur contact met je op.
Wij werken voor verschillende klantgroepen. Waaronder woningcorporaties, aannemers, particulieren, expats, verhuurmakelaar en studentenhuisvesting. Meer informatie vind je hier.
Wij bieden veel verschillende meubelstijlen. Deze zijn opgedeeld in onze comfort en premium lijnen. Bij het aanvragen van een offerte, kun je heel gemakkelijk de wensen aangeven en kiezen voor de stijl die bij jou past.
Voorbeelden van ingerichte woningen vind je op de ons werk pagina.
Wat leuk dat je wilt solliciteren bij ons! Solliciteren en alvast kennis maken met je toekomstige collega’s kan op onze Werkenbij site. Staat je favoriete functie er niet tussen, stuur ons gerust een berichtje. Wij zijn altijd op zoek naar talent.
Alle gegevens die wij ontvangen worden volgens de huidige AVG wet verwerkt.
Dat kan gebeuren. We willen we graag voor je oplossen. Neem contact op met één van onze medewerkers om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Een akkoord is altijd bindend, maar er is in overleg veel mogelijk. Neem contact op met één van onze medewerkers om de mogelijkheden te bespreken.
Wij bieden meubelverhuur al aan vanaf enkele items. Meer weten over de mogelijkheden? Neem contact op met één van onze medewerkers. Ze helpen je graag om een passend interieur samen te stellen.
Een gewenste leverdatum is afhankelijk van vele factoren en we begrijpen dat deze nog niet bekend kan zijn. Onze tarieven zijn afhankelijk van de huurperiode. Mocht de gewenste leverdatum nog niet bekend zijn, vul dan een fictieve begin- en einddatum in en geef in de opmerkingen aan dat de definitieve datum nog bepaald moet worden. Op basis van de fictieve huurperiode kunnen we een offerte opstellen.
Wij bieden meubelverhuur aan voor alle huurperiodes, van 1 dag tot onbepaalde tijd.
Ja. Als diplomaat in Nederland, kun je gebruik maken van onze diplomatenclausule. Voor meer informatie kun je contact opnemen met één van onze medewerkers.
Er zijn geen zoekresultaten. Gebruik meer algemene termen om meer resultaten te krijgen.
Stel deze gemakkelijk via de chat of neem contact met ons op via de mail of telefoon.